سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
تصاویر/ نشست مشترک ائمه جماعات پردیسان و ستاد راهبری مساجد

حوزه/ امام جمعه پردیسان گفت: متاسفانه با توجه به ویژگی های خاص پردیسان به این شهرک تنها به عنوان یکی از مناطق هشتگانه قم نگاه می شود در حالی که نیازمندی های این منطقه بسیار بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حامدی دوشنبه شب در جلسه مشترک ائمه جماعات پردیسان و ستاد راهبری مساجد با قدردانی از تعامل بسیار خوبی که میان مسئولان پردیسان وجود دارد، تعامل بیشتر مسئولان استانی و شهری را برای رفع مشکلات این منطقه خواستار شد.

ببینید:

تصاویر نشست مشترک ائمه جماعات پردیسان و ستاد راهبری مساجد

وی به برخی ویژگی های پردیسان از جمله فعالیت ۲۷ دانشگاه و موسسه عالی و جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفری این منطقه اشاره کرد و گفت: متاسفانه با توجه به ویژگی های خاص پردیسان به این شهرک تنها به عنوان یکی از مناطق هشتگانه قم نگاه می شود در حالی که نیازمندی های این منطقه بسیار بیشتر است.

امام جمعه پردیسان ادامه داد: با اضافه شدن مسکن ملی به پردیسان، جمعیت این منطقه حدود ۱۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت و باید از هم اکنون برای رفع نیازمندی های این افزایش جمعیت برنامه ریزی شود.

وی با قدردانی از حضور قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم در این جلسه و با اشاره به اسکان جمعی از طلاب قم در منطقه پردیسان، درخواست کرد پردیسان همتراز قم دیده شود و مدرسه علمیه و کتابخانه هایی متناسب با این جمعیت در پردیسان ساخته شود.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی گفت: انتظار داریم مسئولان استان قم، پردیسان را متناسب با وضعیت منطقه ای و جمعیتی ببینند و برای این منطقه برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم خدماتی لایق مردم ارائه کنیم بایستی مسجد را به آن جایگاه حقیقی خودش برسانیم ولی هنوز خیلی راه داریم.

امام جمعه پردیسان اظهار داشت: بسیاری از محلات پردیسان با محوریت امام مسجد و محله آباد شده است که نشان از ظرفیت بسیار بالای مساجد و امام محله دارد.

وی با بیان اینکه در پردیسان امام مسجد را محور برنامه ها و فعالیت ها قرار داده ایم گفت: امام اگر محور برنامه ها باشد می تواند مسجد را به محور محله تبدیل کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha